Klantenservice

Voor al je vragen aangaande de webshop en/of je aankopen, kun je ons bereiken via info@pequenito.nl of via het formulier hiernaast.

Retourneren
♥ Je dient je retour te allen tijde aan te melden door een e-mail te sturen naar info@pequenito.nl o.v.v. je bestelnummer en klantgegevens. Vermeld hierin om welk artikel het gaat en wat de reden van retour is.
♥ Retourneren kan binnen 14 dagen na het bezorgmoment.
♥ Let op: artikelen gekocht in de sale kunnen niet geretourneerd worden.
♥ Retourzendingen die zijn beschadigd en/of niet met zorg zijn verpakt, of onvoldoende gefrankeerd kunnen wij helaas niet in behandeling nemen en crediteren. Dit geldt ook voor niet-aangemelde retourzendingen.
♥ Artikelen worden ook niet terug genomen als: artikelen gewassen en/of gedragen zijn, je het gebrek zelf hebt proberen te herstellen, of je het artikel hebt gewassen en je niet aan de was instructies hebt gehouden.
♥ Pequenito behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd.
♥ Pequenito behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer de artikelen niet binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling zijn geretourneerd.
♥ Verzendkosten voor retourzendingen komen voor rekening van de koper. Tenzij een retour wordt aangemeld en bevestigd wordt door een fout van Pequenito.
♥ Voor gratis verzenden moet de minimum bestelwaarde ook gehaald worden na het retourneren van artikelen. Indien dit niet het geval is worden de verzendkosten ingehouden op het gecrediteerde bedrag. Afhankelijk welke verzendmethode u heeft gekozen wordt het bedrag bepaald.

Retourprocedure
♥ Je dient je retour te allen tijde aan te melden door een e-mail te sturen naar info@pequenito.nl o.v.v. je bestelnummer en klantgegevens. Vermeld hierin om welk artikel het gaat en wat de reden van retour is.
♥ Stuur het artikel in de originele verpakking, met de originele labels retour en zorg dat deze goed verpakt en voldoende gefrankeerd worden verzonden. Pequenito is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen. Wij adviseren je retourzendingen altijd aangetekend of met Track & Trace te versturen. Zoals hierboven vermeld zijn deze kosten te allen tijde voor de koper.
♥ Je ontvangt een bevestiging zodra de geretourneerde artikelen zijn ontvangen.
♥ Als wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij de betaling (exclusief verzendkosten en eventuele gemaakte bankkosten) terugstorten op je bankrekening.

Klachten
♥ Als je een klacht hebt over een artikel of over (de bezorging van) je bestelling, verzoeken wij je om je klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Wij zullen ons beste doen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.
♥ Je klacht dien je per e-mail aan ons kenbaar te maken, wij verzoeken je het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. Stuur je klacht naar: info@pequenito.nl

1 FAQ - Veel gestelde vragen
1.1 Ik heb een bestelling geplaatst, maar hier geen bevestiging van ontvangen, wat moet ik doen?

Mogelijk is er iets mis gegaan in de bestelling. Neem contact met ons op via info@pequenito.nl en wij zoeken dit zo spoedig mogelijk voor je uit.

 

1.2 Wat is de gemiddelde levertijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk na ontvangst van betaling te verzenden. De gemiddelde levertijd bedraagt 3 werkdagen.

 

1.3 Wat zijn de verzendkosten van een pakket?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen: € 3,95 (PostNL Brievenbuspost, max. 2 kg) of € 6,95 (PostNL incl. Track & Trace, max. 10 kg). Voor slechts € 2,00 kun je gebruik maken van de Cadeau Service en pakken wij je bestelling mooi voor je in.

 

1.4 Wat is de retourprocedure?

♥ Je dient je retour te allen tijde aan te melden door een e-mail te sturen naar info@pequenito.nl o.v.v. je bestelnummer en klantgegevens. Vermeld hierin om welk artikel het gaat en wat de reden van retour is.
♥ Stuur het artikel in de originele verpakking, met de originele labels retour en zorg dat deze goed verpakt en voldoende gefrankeerd worden verzonden. Pequenito is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen. Wij adviseren je retourzendingen altijd aangetekend of met Track & Trace te versturen. De kosten voor retourzending zijn te allen tijde voor de koper.
♥ Je ontvangt een bevestiging zodra de geretourneerde artikelen zijn ontvangen.
♥ Als wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij de betaling (exclusief verzendkosten en eventuele gemaakte bankkosten) terugstorten op je bankrekening.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »